Aquest any el dissabte 28 de febrer es varen fer les gangues al carrer. Aquest dia Mans Unides de Berga aprofita per fer l’activitat de vendes de pastissos solidaris a la plaça St. Joan de la mateixa ciutat.
És un dia molt especial per la quantitat de voluntàries que col·laboren ja sigui aportant un pastís o com als que els compren. Moltes gràcies a tothom ja que sense vosaltres aquesta activitat seria impossible portar-la a terme.
En aquesta nova campanya treballem sobre el lema Declara la guerra a la fam i on les esperances de pau al món es vinculen amb el repte d’una vida digna per a tot ésser humà.
Endavant amb la lluita!!!