Dissabte 25 de gener a l'escola Vedruna de Berga, Mans Unides del Bisbat de Solsona va fer la trobada diocesana anual de totes les comarcals i voluntàries de Mans Unides Un dia de treball on es dona comptes del que ha sigut l'any anterior i el que es preveu que es farà aquest nou any.
Després es va explicar la nova campanya d' enguany COMPARTIR és la nostra major riquesa i repassar la de l'any passat amb els bons resultats que hem tingut ja que hem pogut portar a terme els projectes als quals ens havíem compromés.
A continuació es va fer un dinar de germanor que va donar per acabat un dia intens i profitós de treball. Aquesta trobada ens il·lusiona per començar la campanya del 2025 amb il.lusió, alegria i esperança per continuar treballant pels mes pobres.