El 9 de febrer vam inaugurar la Campanya 2025 "Compartir és la nostra major riquesa" de Mans Unides a Cerdanyola amb el tradicional dinar solidari.
Un dels projectes que donem suport enguany és la "Promoció de la dona en pràctiques agrícoles orgàniques a Manipur" a la Índia.
Amb l’objectiu de millorar el nivell de vida de la població de Manipur, es capacita a 289 dones grangeres de les tribus Nagas, Khuki i Meittei perquè puguin practicar una agricultura moderna i respectuosa amb el medi ambient. Així mateix, mitjançant la venda dels seus productes, podran generar ingressos.
Des de Mans Unides agraïm a totes aquelles persones solidàries que van fer possible l'acte i també a tots e hi van assistir!