CEL·LEBRACIÓ DIA INTERNACIONAL DEL VOLUNTARIAT

 El passat 5 de desembre es va commemorar el Dia Internacional dels Voluntaris, una data que busca ressaltar la important tasca que realitzen totes aquelles persones que decideixen, de forma desinteressada, estendre una mà amiga per fer del nostre món un lloc millor.

El voluntariat és per a Mans Unides una de les senyes d'identitat. No en va als seus estatuts, l'entitat s'autodefineix com “una organització de voluntaris”. Conscient de la importància d'aquesta peça clau per a la institució, ja que més del 97% de les persones que treballen a Mans Unides són voluntaris.

Carmen Manzano i Cristina Contreras, Presidenta de la Comissió Gestora i Responsable d'Administració respectivament, van ser entrevistades a Canal Terres de l'Ebre per Josep Pitarch, Director de la cadena. 

Galería de imágenes: 
L'Entrevista

Suscríbete a la newsletter

Informarse es el primer paso para actuar.

Suscríbete