REFORÇ DE CAPACITATS EN ESCOLA AGROPECUÀRIA

Projecte educatiu en una zona rural de Mozambic (Âfrica)

Creació d'una escola professional agropecuària perquè els joves no hagin de migrar a la ciutat i els permeti treballar la terra per guanyar-se la vida.

El projecte es situa a Netia, provincia de Nampula a Mozambic, on el 90% de la població viu exclusivament de l'agicultura de subsistència, mengen del que sembren si el temps ho permet, sinó passen fam i arriben a morir d'inanició.

Viuen en constant lluita amb les malalties, moltes endèmiques o epidèmiques com la malària, cólera, x, i els permeti trballararampió, lepra, tuberculosis, HIV/Sida.

El nivell cultural és molt baix. Les infraestructures sanitàries i educatives son insuficients. S'ha creat una escola professional agropecuària perquè els joves no hagin de migrar a la ciutat i els permeti treballar la terra per guanyar-se la vida.

Hi ha moltes mancances, però és prioritari la construcció i equipament d'un bloc que comprengui un magatzem per guardar els productes del camp de les collites, un garatge-taller pel tractor i utensilis del camp, una sala d'infermeria per atendre els alumnes i 15 noves lliteres pel dormitori de les noies perquè no hagin de compartir llits amb el risc que suposa el contagi de malaties.

Demanen l'ajuda a Mans Unides per la financiació d'aquest projecte.

 

 

Para que Manos Unidas pueda llevar a cabo proyectos como este.

Dona

También te puede interesar

Suscríbete a la newsletter

Informarse es el primer paso para actuar.

Suscríbete