Participem a la Festa de Tardor de Sant Cugat
Delegación
Ciudad
Fecha límite inscripción
El 29 d'octubre Mans Unides Sant Cugat participarà en la fira d'entitats de la Festa de Tardor de Sant Cugat del Vallès. Tindrà lloc a la Plaça Octavià de 10 a 14 hores.
S'hi podrà trobar jocs de taula per a nens i nenes, collarets i polseres, llibres, estoigs... I també diferents productes fets a mà. Els donatius solidaris es destinaran als projectes de desenvolupament de Mans Unides, entre ells, el de "Desenvolupament de sistemes de vida que millorin els ingressos d'educació de qualitat", a l'Índia.
Festa de Tardor
Enguany, la celebració posa sobre la taula les necessitats de les persones migrants de la nostra ciutat. Té com a objectiu fomentar la convivència, la cultura i la participació ciutadana a la ciutat.
S'aborda la qüestió de la migració i el seu impacte global sota el lema "Migrants, Veïns i Veïnes del Món". Segons l'ACNUR, el juny del 2023, més de 108 milions de persones a escala mundial s'havien vist obligades a abandonar les seves llars a causa de conflictes, persecucions i altres factors.
S'han organitzat diferents activitats que tindran lloc entre el 26 i el 29 d'octubre.